Loyal readers

Saturday, January 14, 2012

Musartworks Photography : 2012 Giveaway Contest

Assalamualaikum! Sekarang ni tengah dalam proses nak confirm tarikh pre-wed outdoor session. Alhamdulillah, pre-wed OP dah jumpa, dengan harga yg sangat berpatutan! Aduhai, nak kawin ni duit memang laju macam air kan? Tapi takpe, kawin hanya sekali, jadi saya nak cuba buat yang terbaik! Yosh!!! Hari ni saya terjumpa contest ni dari blog reneemeow. Terima kasih untuk info berguna ni! Mari kita tengok camna nak join contest ni. 


GIVEAWAY CONTEST BY MUSARTWORKS PHOTOGRAPHY
Great news… We are having a FREE PORTRAITURE GIVEAWAY !!!! Join now and stand a chance to win this great prizes…

Macam mana nak menang ? oh mudah saja…

·         Haruslah klik ‘Like’ fanpage Musartworks Photography (facebook.com/musartworksphotography) terlebih dahulu…
·         Cari poster seperti diatas, kongsikan bersama rakan anda di blog dan upload poster diatas ke wall Facebook anda dan tag minimum 10 rakan anda.
·         And then, carilah mana-mana photo kesukaan anda di dalam blog ini or album Musartworks Photography atau facebook peribadi saya facebook.com/paitphotography dan buat satu entry khas di dalam blog anda dan ceritakan dengan penuh ‘perasaan’ mengapa anda suka photo tersebut. Entry tersebut mestilah bertajuk Musartworks Photography : 2012 Giveaway Contest. Jangan lupa ya, letakan link source photo tersebut.
·         Kemudian, post link entry tersebut kat wall Musartwork Photography

Sampai bila ?

·         Mula pada hari ini, dan akan tamat pada 28 Febuari 2012 jam 12:00 malam
·         Pemenang akan diumumkan 1 March 2012.

Nak detail lagik ?

·         Package termasuk 3 Hours Coverage, 1 Wall Portrait 16×24, DVD
·         Package tidak termasuk, transportation cost. Bermaksud kalau anda nak buat Portraiture kat Bali sekalipun, kami amat berbesar hati, akan tetapi kos perjalanan ditanggung oleh anda.
·         Tarikh portraiture adalah sepanjang tahun 2012 . Akan tetapi ianya tertakluk kepada kekosongan jadual Musartworks Photography. Kita discuss dulu nak buat bila.
·         Terbuka kepada semua rakyat Malaysia tak kira Bride to be or X-Bride to Be
·         Sorang peserta = 1 penyertaan sahaja.. tak aci buat banyak-banyak ye.
·         Nilai Package RM399 cannot tukar to cash.
·         Discount Voucher juge tidak boleh ditukarkan dengan cash. Boleh digunakan untuk redeem apa-apa package yang disediakan oleh pihak Musartworks.
·         Entry yang paling KREATIF DAN BACKLINK TERTINGGI akan dinobatkan sebagai juara.
·         Keputusan pengadil adalah muktamad.

Hadiah….

1st Prize
3 Hours Portraiture Coverage
1 wall portrait 16×24
DVD
Discount RM200 on any package provided by Musartworks Photography

2nd Prize
1 Wall Portrait 16×24
Discount RM150 on any package provided by Musartworks Photography

3rd Prize
1 Digital Photo 12×18
Discount RM100 on any package provided by Musartworks Photography

* 2nd and 3rd prize winner mesti hantar gambar ber’resolusi’ tinggi kepada kami.


Saya ada check out Facebook Encik Musa, apparently dia ni dulu belajar kat IPGM Kampus Kota Baru. Wah, cikgu jugak ke ni? Buat bisnes part time kot? Bagus la, pandai cari rezeki lebih. Rezeki kan ada di mana-mana. Usha punya usha, Encik Musa ni hometownnya dekat Jitra! Lah dekat dengan rumah saya la tu! Lepas sembang2 sikit dengan dia thru Fb message, baru dapat tau dia belajar dulu di Sekolah Menengah Jitra, sekolah adik-adik saya belajar sekarang. Kecik rupanya dunia. :)


Saya dah survey kehulu-kehilir FB page dan website Encik Musa ni. Gambar-gambar yang beliau ambil memang cantik, meletops! Macam2 pose, beliau jugak pandai bermain dengan sudut dan warna. Ada gambar candid, ada gambar bersahaja, ada gambar posing. Tapi yang penting, semuanya cantik-cantik belaka! Tak percaya? Mari kita tengok!


2


2-3

2-7

2

8


2-12

IMG_5573 copy-2

3

Suka tak? Suka tak? Saya suka!!!! Kalau berminat nak tengok lagi gambar-gambar beliau, bolehlah klik mana-mana gambar di atas, ataupun boleh lawat laman web beliau di musartworks.com



Baiklah, sekarang, mari kita cerita dengan penuh perasaan tentang gambar yang diambil dari FB Musartworks Photography. Kalau menang ni, InsyaAllah saya nak buat post-wedding. Sebab mengikut kata Encik tunang, kalau post wedding boleh pose manja-manja sikit! ;)  Puas godek-godek FB Musartworks Photography dan laman web beliau di musartworks.com, kejap suka gambar itu, kejap suka gambar ni. Pening jugaklah, tergaru-garu kepala sebab banyak sangat yang saya suka! Setelah seminggu memilih, akhirnya, foto yang menjadi pilihan kalbu saya adalah:


Pertama kali tengok gambar ni, memang dah jatuh cinta pandangan pertama. Saya dah banyak buat survey pasal wedding photography, agaknya mungkin dah layak buat thesis kot? Mari saya cerita kenapa saya suka sangat2 dengan gambar ni. :)











Okay, demikian lah cerita penuh perasaan saya tentang gambar tersebut. Saya mencuba dengan gigih dan cuba untuk menjiwai gambar itu sepenuhnya! Dan saya sangat berharap Encik Musa sukakan entry ni. Kepada B2B yang lain, saya sudah join, anda sudah? ;)


Sekian, terima kasih. Thanks for reading! 

7 comments:

  1. rajin btl pikah ni..
    nk join jgk..hehe

    gudluck dear=D

    ReplyDelete
  2. hehe TQ lien...join jgn x join. jom meriahkan GA ni! Goodluck tau!

    ReplyDelete
  3. waa pikah hg dh menang contest ni.... congrates....
    jgn lupa jmput ek kenduri nti.....

    ReplyDelete
  4. waa pikah hg dh menang kot contest ni....
    congrates dear......

    ReplyDelete
  5. pikah..ur the winner..!! congratz..! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq renee...and thanks 2 u too, sbb i found out the contest frm yr blog. :)

      Delete

Love Notes