Loyal readers

Sunday, December 18, 2011

Hand bouquet MURAH untuk disewa!

Saya buat keputusan untuk menyewakan bekas-bekas hantaran yg saya gunakan utk majlis bertunang hari tu, dengan hanya RM5 sebuah sahaja! Kalau berminat boleh tgk post di sini. Saya jugak nak sewakan hand bouquet yg saya gunakan masa majlis bertunang hari tu. Pick up di Jitra/Changlun, atau boleh diposkan ke seluruh Malaysia. Saya sewakan dengan harga yg murah sahaja, hanya RM15! Kos pembuatan mencecah RM60 jugak ni. So, what do you need to know about my beautiful DIY hand bouquet?

Flower type: Roses
Colour: Peach+pink
Details: Pink cute pearls di atas bunga, white pearls+satin+riben organza di pemegang
Condition: Baru! (digunakan sekali sahaja)
Saiz: Medium (+- 30cm diameter)
Harga: RM15 sahaja! (tidak termasuk kos penghantaran)
Deposit keselamatan sebanyak RM20, akan dipulangkan sekiranya tiada kerosakan pada bunga




Handbouquet in action di majlis pertunangan saya!

Dan lagi...

Dan lagi satu...hehe...sori iklan... :)

Sesuai untuk brides yang warna bajunya pink, peach, cream, putih, merah, kuning, atau sewaktu dengannya. Untuk keterangan lanjut tentang proses saya buat handbouquet ni, boleh ke blog saya yg lagi satu kat Wordpress.

Berminat? PM saya di littlemissdragonluvsquid@yahoo.com atau tinggalkan komen anda di post ni! Terima kasih!

No comments:

Post a Comment

Love Notes