Loyal readers

Monday, March 19, 2012

My first contest. Jom join!

Assalamualaikum buat pembaca semua....Hari ini dengan sukacitanya saya nak mengumumkan contest anjuran saya yang pertama!!! *clap clap*






Sebelum tu, mari kita cerita pasal contest ni dulu okay! Contest ni adalah contest dalam contest. Apakah maksudnya tu??? Maksudnya, saya masuk sebuah contest tajaan KamekGillezCandid Studio dan saya memerlukan pertolongan anda untuk mengundi gambar saya. Pertandingan ni dikira berdasarkan undian LIKE yang terbanyak.


Sebagai ucapan terima kasih saya pada anda yang sudi mengundi, saya nak anjurkan satu contest dimana saya akan memberi hadiah kepada TIGA ORANG pengundi bertuah yang dipilih secara random!  Yes TIGA ORANG pemenang! Saya menang anda menang!


Apakah hadiah bagi pemenang-pemenang? 

SEORANG pemenang bertuah akan dapat satu artificial flower hand bouquet mengikut warna yang dipilih sendiri.

DUA ORANG pemenang lagi akan mendapat hadiah misteri!

So apa tunggu lagi? Tengok T & C kat bawah ni ok! Cuma ada 5 simple steps perlu buat. Yang paling penting, tak perlu entry panjang-panjang! 



Dear friends and family, we entered an online competition to helps us support our wedding fund, as the prize will greatly help us financially in terms of wedding preparation. And we need + appreciate your kind help! It's easy. We just need you to click the button LIKE for us!

Step 1 : LIKE fanpage Kamek Gillez Candid

Step 2 : Click LIKE and SHARE our picture on your wall




Step 3 : Follow my blog Daddy's Little Girl


Step 4 : Buat satu entry ringkas mengenai contest ini. Cukup sekadar letakkan banner contest dan link kan banner contest di entry anda ke blog ini. Tag 5 orang rakan blogger anda.


Step 5 : Tinggalkan komen yang terdiri daripada nama, alamat emel dan link entry anda di ruangan komen selepas sudah siap step 1-4


Contest bermula dari hari ini, 19 Mac 2012 sehingga 31 Mac jam 11.59 P.M. 


That's all! Easy peasy! So tunggu apa lagi? Cepat join! Ajak ramai-ramai join supaya lagi meriah! :)